بسم الله الرحمن الرحیم خوابت نبره و پاشی گشتی توهالxa0ُ اتاق بزنی توتاریکی به درxa0ُ دیواربخوریxa0 بعددر و دیوارم دعواکنی چراخوردی به من؟؟؟مگه کوری؟؟؟؟؟؟؟...