407

خرید بک لینک

بسم الله الحکیم


قول ِ تلاشی باااورنکردنی !

می دونم خیلی هاتون عزیزای من دوس دارین خانوم دکتربشم

اماخودم احساسم اینه به دردپزشکی نمیخورم،شایدواقعالیاقتش ُندارم که

خداهیچ موقه اُمیدش روتودلم نمیذاره ...

ولی من انرژی فوق العاده زیااادی دارم،برام مهم نیست چه سرنوشتی دارم

هدفم اینه همه توانم ُ بذارم ومن اکثردوستای مجازیمم میشناسن اراده قوی ای دارم

حتی اگه رسیدن به آرزوم نشدنی باشه بااایدتاتهِش ادامه بدم وتلاش کنم...

شایدپست ِ بعدی پایان باشه تا ...


+سال ِنوهمگی مبارک

بابت اشتباهات و ناراحتی هایی که مسببشون بودم ،

عذرمیخوام و امیدوارم رنجشی از حرفام حاصل نشده باشه و اگه شده ببخشین و به دل نگیرین .. قطعا عمد نبوده :)

حــال.....

ما را در سایت حــال.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1396 ساعت: 15:53

صفحه بندی