بسم الله ..
نمیذارن درس بخونم .تمرکزندارم .نمیذارن .اعصابم داغونه .
چقدتحمل کنم .این چه عذابیه.دارم دیوونه میشم.عیدچیه دیگه .همتون برید بمیریدباهم.
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت: 14:53