بسم الله الرحمن الرحیم نشستم سه ساعته دارم دردxa0ُدل میکنم حالم بده ناامیدمxa0ُ چنین حرفایی بعد یه ریزنصیحت میکنه ببین ... ببین ... میگذره ... اگه ..مگه ... گندت بزنن ...خب اینارومنم میدونستم ... جای نصیحت یکم درک کنیم!...