حــال..

متن مرتبط با «1970 chevelle» در سایت حــال.. نوشته شده است

197

  • نیلوبلاگ

    xa0بسم الله الرحمن الرحیم شما که خدایی..xa0 میشه لطفا بوووووسِ ته دلیُ از سرِ xa0ذووووقِ حاوی مقادیری تفُ از بنده ای که خیـــــــــــــــلی ممنون.. .. زیااااااااااد زیاااااااااااااد زیااااااااااااااد ... بپذیری ؟ با بغلُ دورت بگردمُ دووووست دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااادُ دردت به جونم ؟ ممنونتم... میشه لطفا...لطفا لطفا لطفا :) هرچند که هنوزم هریک سآعتی یه بار معدم جیلیز ولیز دردxa0ِ بدی داره اما شُکر راضیم ب رضایت:)*...

    ادامه مطلب
  • 19

  • نیلوبلاگ

    بسم الله الرحمن الرحیم یه کم سکوت خیلیه؟؟...

    ادامه مطلب