
xa0بسم الله الرحمن الرحیم شما که خدایی..xa0 میشه لطفا بوووووسِ ته دلیُ از سرِ xa0ذووووقِ حاوی مقادیری تفُ از بنده ای که خیـــــــــــــــلی ممنون.. .. زیااااااااااد زیاااااااااااااد زیااااااااااااااد ... بپذیری ؟ با بغلُ دورت بگردمُ دووووست دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااادُ دردت به جونم ؟ ممنونتم... میشه لطفا...لطفا لطفا لطفا :) هرچند که هنوزم هریک سآعتی یه بار معدم جیلیز ولیز دردxa0ِ بدی داره اما شُکر راضیم ب رضایت:)*...
ادامه مطلب