بسم الله الرحمن الرحیم بنویسم بهترم انگار ... داشتم خفه میشدم Nofaz.ir xa0وبتُ برگردون ......
بسم الله الرحمن الرحیم آره اگِ بی من خوشه ...حرفی ندارم. *برداشتِ آزاد*...