
بسم الله الرحمن الرحیم حالا ممدتموم کرد من میخام بخونم اما خوابم میاد -__- باید دوباره برم سراغ لگن xa0آب یخ :/ قهوه جواب نمیده .. xa0:`((...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم گوشیو ازننه گرامی گرفتم ببینم کسی تواین سه چارماهی ک خاموشxa0 بودم یادی ازم کرد یا نَ xa0؟! دیدم فقط ویدای فیزیوتراپ اِس داده کجایی تو جوجه خانوم ؟:) منم شماره رو گرفتم هی میگم خانووووم بذار من دودیقه فقط بارفیقم حرف بزنم قول میدم طولxa0 نکشه هی میگه مشترک موردنظر اعتبارشما کافی نمی باشد دین دین دین;/ پاشم برم زیست جانمxa0ُ بخونم تامشاوره پیداش نشدهD:...
ادامه مطلب