بسم الله الرحمن الرحیم دیشب ک براسومین بار توخونمون مار دیدم سآعت یک ونیم نصف شب بود خیلی آروم ُ یواش دستم ُ روصورت بابا کشیدم وگفتم بابا نترس یه ماردیگه پیداکردم:( xa0حالاهی امرو سه بارمیگه بابایه باردیگه هموجوری بیدارم کنD: ...