بسم الله الرحمن الرحیم نگران نباش عزیزم نبینم بی حوصله ایااا؟؟؟!تا منوداری غم نداری حالام برو یه آبی صورتت بزن بشین سرxa0ِ درست تاشب به هیچی ام فک نکن:) *اینو الان واسه خودم کامنت کردمو جواب دادم چشم* xa0...