
بسم الله الرحمن الرحیم دوباره همون دردxa0ِ دیشب !!! منتها فرقش اینه دکتر:|نمیرم .....
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم نگران نباش عزیزم نبینم بی حوصله ایااا؟؟؟!تا منوداری غم نداری حالام برو یه آبی صورتت بزن بشین سرxa0ِ درست تاشب به هیچی ام فک نکن:) *اینو الان واسه خودم کامنت کردمو جواب دادم چشم* xa0...
ادامه مطلب