بسم الله الرحمن الرحیم بروتودلxa0ِ هرچی که اسمش_ُ گذاشتی 'تـرس' وقتی که اُمیـد تمامهِ توئه ..xa0...
بسم الله الرحمن الرحیم من از مرگ خیِِِلی می ترسم_همین!...