
بسم الله الرحمن الرحیم دلم میخاد یکم قالبمxa0ُ تغییر بدم اما اصلن کدهاش شبیه بلاگفا نیس هیچییییییی هییییییییییچی نمیفمم ازش/: +همچناان معده دررررد ومن دارم خودموبه هرراهی میزنم یادم بره مگه میرههههههههههههه!!!!...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم تموم شد؟:(( همیشه توهمچین روزایی خیلی احساسxa0ِ تنهایی میکنم/:...
ادامه مطلب