بسم اللّٰه xa0الرحمن الرحیم اون همه خنده رویادته؟:) سنجاق بشهـ بهــ:همیشه!سعی کردم دیدمُ خوب کنم،نسبت به تو!! ولی این دفه بدجور خراب کردی :)...