
بسم الله الرحمن الرحیم فقط دوست داشتن که شرط نیست ... مهم " موندن " و تنها نذاشتنه وگرنه حالا هی من دوست داشته باشم هی از کارات بفهمم دوسم داریxa0 وقتی نموندی به چه دردی میخوره ؟ :) کپی از آبجی فاطمه ام:)* ...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم ببخشیداینُ میگم ،توبیان جنبه خیلی کمه!...
ادامه مطلب