بسم الله الرحمن الرحیم یکی دیگه از مزخرف ترین حسآ ... حس گند زدن تو خوشیاته ... وقتی آرومی ...حالت خوبه ... خودت با فکرات خرابش کنی ... زجراوره ...خیلی ......