بسم الله الرحمن الرحیم دلم میخاد یکم قالبمxa0ُ تغییر بدم اما اصلن کدهاش شبیه بلاگفا نیس هیچییییییی هییییییییییچی نمیفمم ازش/: +همچناان معده دررررد ومن دارم خودموبه هرراهی میزنم یادم بره مگه میرههههههههههههه!!!!...