
بسم الله الرحمن الرحیم از خدا پرسیدم؟چرا پسرای دختر باز جذاب ترن؟چرا آدمای سیگاری باحال ترن؟چرا با اونایی که مسخره می کنن بیشتر خوش میگذره؟چرا اونایی که خیانت می کنن،دروغ میگن، غیبت می کنن،موفق ترن؟ *خدا* گفت: پیش من یا مردم ؟ دیگه حرفی نداشتم...:)* ...
ادامه مطلب