بسم الله الرحمن الرحیم
سنگینی غم ِ یه چیزای خیلی ریزی بی حسابُ دم به دم حمله میکنه
به روحمُ جووووونمُ به گلوم می رسونه ...
نوشتن همین چند خط کافی بود معده مم وحشی شهُ بپره بهم ...
التماس دعایی ندارم ... تو که هستی همه چی خوووووووب تره عزیز همیشه همراهم :)
بی خیال میشمُ لبخند میزنم تو که پیچیده شدی تویِ معجزه خدا ...
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191