بسم الله الرحمن الرحیم
خواب نمیبینم نمیبینم بعدِ قرنی یَم که میبینم سیاسی طور :|
دِ بیا اووووویَعععع !!! /: رئیس جمهور آمریکا بِ من ِ کنکوری
کِ سرش فق توکتاباستُ حتی یه ثانیه هم درطول روز خبرنگانمیکنه ُ
اصلن قیافه جناب ِآقاروندیده چهِ ربط؟ ها؟به من چِ آخه :(
تازه خوابِ اینکه به من فقط حمله میکننُ کجایِ دلم بذارم ؟خب ماکه
صُب تاشبش آرامِش نداریم توخوابم حق نداریم آسایِش داشته باشیم؟:)
من قبول ندارم:(
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109