بسم الله الرحمن الرحیم
بعضیام دیگه واقعاانقدخوبن شورشودرمیارن/:
+ممد منُ هیچکی دوس ....نمیذاره حرفم تموم شه
-من دوسِت دارم آبجی:)
+ولی توکه همش اذیتم می کنی:/
-اون که مال گذشته اس تازه هرکی روبیشتردوست دارم بیشتراذیت می کنم
+من ذووووووووق♥
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131