بسم الله ...
عصبانیت من طوریه که فقط به خودم آسیب می رسونم
باهیچکی کارندارم ینی زووورم نمیرسه :/
مثلاََ اکثراوقات مداد ُتونوک انگشتم فرومی کنم D:
یادنگیرین یه وخت D:
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت: 23:26