بسم اللّٰه الرحمن الرحیم
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم
هی تمام ِ دیشب ُ گریه گریه ...
شده بودم چهار حرف گ ر ی ه...
اشکاااااییی کِ عین شیر آب شر شر میکردنُ خوابی کِ دیدم
کِ آغام حسین جانم طلبیدی منُ هی نصف ِ شبی این پا واون پا
برم بگم بابا بیابریم کربلا؟!!!!
هی دوباره گفتم کلی کارنکرده ودرسی که شروع نشده...
بعد هی زیرپتو آهنگُ گوش میدادمُ لح لح توخودم;(
من کربلا میخام :(( توکه من ُ انقدبی تاب ِ خودت کردی خودتم یه کاری کن آرووم بگیرم
بِ دل شکستم قسمت می دم!!;((
که دلم تنگـــــــــــــــــــــــــ ... دلم شمارو تنگــــــــــــــــــــــــــــــ ... دلم تنگـــِ تنگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
التماس ِ دعادارم ،احوال خیلی بدی دارم خیلی بدبدبد;((
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182