بسم الله الرحمن الرحیم
خیلی بده می دونی؟!
بری وبعضی نوشته هاروبخونی وبگی هِه ،یادش بخیر...:|
نمی دونم شایدمن زیادی دارم بزرگش می کنم یاواقعاحق دارم _ُ ....
وازطرف ِ دیگه اینکه طرف کِ واسه امر خیرآمده رو نتونی قانع کنی کِ به دردهم نمیخوریم
ونفهم ترازاینهاباشه وبگه من هنوزمنتظرجواب هستم :'(
وننه بنده عصبانی وحال ندار ...به من چه...به درکش گورپدرش به جهنمش اه..بگذاریددردردهای خودم بمیرم...وگفتم به ننه که اگ فقط یک باردیگه ازاین قضایای امرخیربویی ببرم دیگه نه من نه شما!
خدایاباهمه حال ِ بدم امسالم روبه تومیسپرم بدبخت ترازاین نشم..!!!
هرروز لاغرتر ضعیف تر...ینی هیچکس...خدایابریدم چجوری بگم؟!بغض خفم میکنه:((
چراخوشی نیومده ب من؟؟؟هی... بسمه خدا ...ازاین بیشترنمیخام زندگی کنم!
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: پوزخند,پوزخند هراتی,پوزخند جدید,پوزخند افغانی,پوزخند به انگلیسی,پوزخند هرات,پوزخند جديد,پوزخند روزگار,پوزخند مادر عفت, نویسنده: بازدید: 112