بسم الله الرحمن الرحیم
خب من دارمش :( از اون دردای سردی که از وسط ریه ت می جوشهُ میپیچه توو قفسه سینه تُ دور می زنه دور قلبتُ دورش قفل میشه :(
تمومش یه لحظه طول میکشه ... از وقتی که شرو میشه تا وقتی تموم میشه ... از لحظه جوشیدنش تا قفل کردن :( یه لحظه درد آور که بابتش هی با استیصال پرسیده باشی کی تموم میشه این درد خدا :(
کافیه عکسی دیده باشی ... یا کلمه هایی برده باشدت به گذشته ... یا خاطره ای دوباره تکرار شده باشه ... یا ...
صفحه ای رو باز کرده باشیُ ببینی هنوز همونجاست :( با همون اسم ... با همون ادبیاتِ خاص ترش :(
+ قسم که من بیشتر دوسِت داشتم ... قسم که من بیشتر دوسِت دارم :( که تو رفته باشیُ من زانو بغل کرده باشمُ تنم یخ زده باشهُ چشام بهت داشته باشهُ اشکام بیاد
دچارم فکر کن... که چه تنهام ... قلبم نکشیدکِ نگم فقط تورودارم خدا..دلمُ آروم کن اگِ میشه برگرده..همیشه نشده نشده;((یه بارفقط؟!!
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: کی روش,کی اشکاتو پاک میکنه,کی اف سی,کی پاپ,کی بیداره,کی نمیدونه شهاب تیام,کی شبیه منه,کی پاو,کی مد,کی 2, نویسنده: بازدید: 108