دوباره درد..

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم


هی میپرسم ینی چی شد؟!چرا؟!اصلن دلیل قانع کننده ای نبود ..نمیتونم باورکنم

آب شدن من ُ ببینه و دم نزنه؟! کسی دلِش میادببینه عزیزش داره زجرمیکشه و...

نمی دونم خدا انقدهمه چی یهوویی خوب وبد شد نفهمیدم ..خدایابیایه محکم بزن توصورتم

نمی تونم باورکنم..ینی دیگه تموم ؟! واسه همیشه؟!پس من چی؟!پس دل ِ من چیییییییییی

اه...


خدایا به خدااااادیگه بُریدم تموم شم بیشترازاین نمی تووونم...


برداشت آزاد..هرکی هرچی دلش میخادفکرکنه.

حــال.....

ما را در سایت حــال.. دنبال می‌کنید

برچسب: دوباره درد تو پیچید, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:32

صفحه بندی