دیوونه بازیام:((

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم


شبی کِ امروز اومدم ساعت هفده وچهل دیقه واسه خودم این ُ کامنت کردم:


"نبینم غمگین باشیا...من که هستم...خدا که هست...بخند...باشه؟!"

بعد جواب دادم باشه میخندم:)!


هِه...ینی دقیقابه این نقطه رسیدم کِ میگم ..نگران باش...همه چی درست نمیشه:(

حــال.....

ما را در سایت حــال.. دنبال می‌کنید

برچسب: دیوونه بازیامون,دیوونه بازیام,خودم دیوونه بازیامو می شناسم,منو دیوونه بازیام,منو تو دیوونه بازیامون, نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 14:34

صفحه بندی