بسم الله الرحمن الرحیم
شبی کِ امروز اومدم ساعت هفده وچهل دیقه واسه خودم این ُ کامنت کردم:
"نبینم غمگین باشیا...من که هستم...خدا که هست...بخند...باشه؟!"
بعد جواب دادم باشه میخندم:)!
هِه...ینی دقیقابه این نقطه رسیدم کِ میگم ..نگران باش...همه چی درست نمیشه:(
ما را در سایت حــال.. دنبال میکنید
برچسب: دیوونه بازیامون,دیوونه بازیام,خودم دیوونه بازیامو می شناسم,منو دیوونه بازیام,منو تو دیوونه بازیامون, نویسنده: بازدید: 175