
بسم الله الرحمن الرحیم شبی کِ امروز اومدم ساعت هفده وچهل دیقه واسه خودم اینxa0ُ کامنت کردم: "نبینم غمگین باشیا...من که هستم...خدا که هست...بخند...باشه؟!" بعد جواب دادم باشه میخندم:)! هِه...ینی دقیقابه این نقطه رسیدم کِ میگم ..نگران باش...همه چی درست نمیشه:(...
ادامه مطلب