
بسم الله الرحمن الرحیم خیلی بده می دونی؟! بری وبعضی نوشته هاروبخونی وبگی هِه ،یادش بخیر...:| نمی دونم شایدمن زیادی دارم بزرگش می کنم یاواقعاحق دارم _ُ .... وازطرفxa0ِ دیگه اینکه طرف کِ واسه امر خیرآمده رو نتونی قانع کنی کِ به دردهم نمیخوریمxa0 ونفهم ترازاینهاباشه وبگه من هنوزمنتظرجواب هستم :'(xa0 وننه بنده عصبانی وحال ندار ...به من چه...به درکش گورپدرش به جهنمش اه..بگذاریددردردهای خودم بمیرم...وگفتم به ننه که اگ فقط یک باردیگه ازاین قضایای امرخیربویی ببرم دیگه نه من نه شما! خدایاباهمه حالxa0ِ...
ادامه مطلب