حــال..

متن مرتبط با «کی بیداره» در سایت حــال.. نوشته شده است

...کی؟...

  • نیلوبلاگ

    بسم الله الرحمن الرحیم خب من دارمش :( از اون دردای سردی که از وسط ریه ت می جوشهُ میپیچه توو قفسه سینه تُ دور می زنه دور قلبتُ دورش قفل میشه :( تمومش یه لحظه طول میکشه ... از وقتی که شرو میشه تا وقتی تموم میشه ... از لحظه جوشیدنش تا قفل کردن :( یه لحظه درد آور که بابتش هی با استیصال پرسیده باشی کی تموم میشه این درد خدا :( کافیه عکسی دیده باشی ...xa0 یا کلمه هایی برده باشدت به گذشته ... یا خاطره ای دوباره تکرار شده باشه ... یا ... صفحه ای رو باز کرده باشیُ ببینی هنوز همونجاست :( با همون اسم ....

    ادامه مطلب